Met ingang van 1 januari 2021 veranderen de openingstijden van het gemeentehuis. Het gemeentehuis is dan langer open voor het ophalen van documenten, maar korter voor het aanvragen van producten. De gemeenteheeft in de afgelopen jaren meer digitale middelen ingezet waardoor een bezoek aan het gemeentehuis steeds minder nodig is.
Openingstijden ophalen producten
Rijbewijzen, paspoorten en identiteitskaarten ophalen kan op maandag van 09.00 tot 19.30 uur, van dinsdag tot en met vrijdag van 9.00 – 17.00 uur. Hiervoor hoeft geen afspraak gemaakt te worden.
Openingstijden aanvragen producten
Het aanvragen van rijbewijs, paspoort, identiteitskaart en andere producten kan op maandag van 12.00 – 19.30 uur, en dinsdag tot en met vrijdag van 9.00 – 13.00 uur. Hiervoor moet een afspraak gemaakt worden.
Telefonische bereikbaarheid – 0547 858585
U kunt ons telefonisch bereiken van maandag tot en met donderdag van 09.00-17.00 uur en vrijdag van 09.00 – 13.00 uur.