Welke verkooptrucs gebruiken multinationals?

0
888

Diepenheim – Antwoord op deze vraag geeft Jochem Nooyen in zijn voorstelling ‘influence’. In deze cabareteske en magische voorstelling legt Jochem precies uit waarom je wél weet welk nootje je eet als er ergens een fuif is, maar niet waarom je die zak in één keer leeg wilt eten.Als illusionist was Nooyen te zien in ‘De nieuwe Uri Geller show’ en Zapp’s ‘De Magische Winkel’. Hij acteerde in korte films zoals ‘All inclusive’ en ‘The Pinto Edition’. Ook kunt u Jochem kennen als Barteljaap, de te lieve wiskunde docent in de absurdistische komedieserie ‘Rundfunk’. Per dag zie je 355 keer reclame. 355 pogingen van multinationals om jou te beïnvloeden. Welke trucs gebruiken ze? En wat kunnen wij hiervan leren? Illusionist Jochem Nooyen weet dit allemaal uit te leggen in ‘influence’.
Het eerste woord van Jochem was bibliotheek, en eigenlijk wilde hij uitvinder worden. Maar het was de goochelkunst die zijn hart veroverde. Want verwondering verfrist de blik, vindt Jochem. “Als theatermaker combineer ik acteren en illusionisme. Deze combinatie brengt spektakel en inhoud samen
Jochem Nooyen speelt op vrijdagavond 19 januari in Herberg de Pol in Diepenheim. Aanvang is 20.00
uur. Kaarten kosten € 10,- en zijn te koop in Herberg de Pol of op www.herbergdepol.nl

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in