De nieuwbouwplannen voor Campus De Whee worden ontwikkeld op de huidige scholen-locatie. Hierbij gaat het om nieuwbouw van de scholen OBS de Boomhut en KBS Albatros. Op 1 juni jl. heeft de gemeenteraad meningvormend gesproken over tijdelijke huisvesting. Daarbij is de raad van mening dat tijdens de realisatie van de nieuwbouw de bestaande huisvesting maximaal moet worden ingezet en dat tijdelijke huisvesting in de vorm van bijv. noodlokalen moet worden voorkomen.
Op dit moment is nog niet duidelijk hoe het nieuwe gebouw er uit komt te zien en waar precies gebouwd gaat worden. Het is wel duidelijk dat er ruimte en bereidheid is bij de schoolbesturen om zoveel mogelijk bestaande onderwijsgebouwen te benutten voor tijdelijke huisvesting. Alle schoolbesturen werken mee om dit goed in te vullen.
In de raadsvergadering van 30 juni a.s. neemt de gemeenteraad een besluit over de Locatiekeuze Campus De Whee.
Campus De Whee
Deel dit bericht via:


